Kränkt Mange

Hej alla läsare!
Först vill jag tacka för den stora uppslutningen och alla mejl jag fått till min nya punkt i bloggen (rullstolsdoktorn). Kommer att svara på frågorna så smångingom. Dock inte idag, jag tänker ta upp en annan sak.

I lång tid är det någon som gått in under kommentarer och skrivit kränkande sådana. Inte alla, men några är spårade. Hade två val, att antingen sätta in bild på förövaren eller polisanmäla. Jag har polisanmält. Det kommer inom kort dimpa ner ett brev i någons brevlåda. Jag vet att det har förikommit intrång på flera bloggar, bevis finnes.  Kommer ett erkännande från vederbörande är jag villig att ta tillbaka min anmälan. Nog om det, hoppas det ska ta slut.

Kram Mange.

P.S. Såhär djävla enkelt ger jag mig inte, om någon vill att jag ska sluta. Då startar jag istället 1000 rosa bloggar. Ny blogg kommer i början på veckan, då jag har lugnat ner mig. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0