Knappnålar o var

Hej mina vänner!

Först och främst vill jag önska alla mina kära läsare en riktigt god fortsättning, och hoppas att 2008 blir riktigt bra för er... ja, för mig också, naturligtvis. 2007 har rent ut sagt varit ett djävla skitår, med min mors bortgång i juni som toppen av ett isberg. Julen har däremot varit hur trevlig som helst, jag har firat med min bror, och vi har haft det riktigt mysigt tillsammans, och kommit fram till att nästa år skiter vi i julskinkan, och äter bara lamm istället. Det här lammet smakade som tur var inte som cardigans. Min sommarplanering bestående av dijon-senap, basilika, persilja - blev hur somrigt som helst, i det här djävla s.k. vintervädret.

Det här året kommer jag, som nyårslöfte, lova att uppdatera min sida minst 3 ggr i veckan. Eftersom det är nytt år, kommer jag även ha nya inslag. Nyhet för året är: fråga rullstolsdoktorn. Eftersom jag gått en kurs över julen i detta ämne, och min kära medarbetare är Hubert Fisk - en blommig mys-fisk, som jag fick som 1-åring. Vi kommer att svara på allt mellan himmel och jord. Våra största intressen är hur man hottar upp rullstolar, och frågor kring varför blommiga fiskar ska ha cykelhjälm är något som kommer stå oss varmt om hjärtat. Naturligtvis får ni också ställa oss frågor ang. sex och samlevnad. Vi svarar så gott vi kan. Vid svårigheter att svara, får jag naturligtvis hjälp av Queer Dogs. Jag vet att jag även har en bror och en syster, som jag i nödfall kan ringa - om det kommer så långt som "ring en vän". Era frågor kan ni mejla till [email protected]. Inga frågor är för dumma! Bara svaren, kanske. Första brevet kommer från Johan i Kölvattnet.

Fråga:
Hej Rulle rullstolsdoktor!
Jag är en 45-årig kille som har fullt med akne i ansiktet. Vilket är det bästa sättet att bli av med dem?

Väldigt varigt undrande
Johan

Svar:
Käre Johan!
Jag förstår ditt problem - fullt ut. Då min kära medhjälpare som heter Hubert har fullt med blommor över hela kroppen, förstår jag hela ditt problem. I ditt fall är det naturligtvis bäst om du använder en knappnål, och sticker hål på dem, så att varet sprutar. Helst steril. Och det ordnar du lätt genom att elda den med en tändare, eller koka den. När varet har kommit ut, och det står som en fontän i rummet, föreslår jag att du pluggar igen med Karlssons klister.

Med all lyckönskan

Rulle rullstolsdoktorn och Hubert Fisk

Tack för idag, kära läsare! Vi hörs igen inom det snaraste. Glöm inte att skicka in frågor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga är ...om alla myter om graviditet ... att har man en högra mage e det en flicka och har man en mage längre ner så e det en pojke ....
vad säger hubert om detta+??

2008-01-03 @ 21:39:58
Postat av: 'p'

Mange,Mange rosa bror,
Mera blå än du nånsin tror........
Vart du dig på vägen vänder,
Består ditt öde av rut och ränder..........
Trots du gillar rosa skor,
Du förblir min lille bror..........

2008-01-03 @ 23:10:40
Postat av: Tre Kvastars vd

Käre Lille Magnus Mange Tack forslid
om du fortsätter med att säga att folk ska sätta klister på fejset måste tyyvär vi på tre kvastar dra in erat legkort Varm Hälsning Andre Graffman Vd Tre kvastar Hogsmeade

2008-01-04 @ 18:48:46
Postat av: Zijont Graffman Vd Medhjälpare 3 kvastar Storbrittanien

Käre Magnus Rulle Forslid Jag har prövat ert råd och det gick inte så bra för klistret sprutade ut över en golvmopp som åt upp mina bölder till lunch/Zijont&andre graffman Vd 3 Kvastar

2008-01-04 @ 18:53:23
Postat av: Zijont Graffman Vd Medhjälpare 3 kvastar Storbrittanien

Käre Magnus era och Hubert Lars Gunnar Fisk Forslid har beslagtagits till 2099-12-31 kan fås till baka 08-03-12 mot en summa av 489000 svkr /Zijont Graffman Andre Graffmabn Vd+vd medhjälpare

2008-01-04 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0