Prydnadskrigare i afrikansk ek?

Hej Vänner!!!

En vecka går så otroligt fort,ibland för fort och ibland i snigelfart,den här veckan har gått väldigt fort,ungefär i tempo som om en hare ska på raveparty hos en gasell?. Måndagen har precis börjat och vips är det Bingolotto?. Ommöbleringen jag berättade om sist blev hur bra som helst, nu har det blivit space på rätt ställe?nu kan broder m and Queerdogs t o m öva in lite dans(undertecknad rullar mest). Delar av bandet kommer snart,jag har rätt många planer,hoppas att någon är genomförbar?: vi ska spela på torsdag i Landskrona,eftersom jag inte vet i skrivande stund hur hemligt det är vet jag inte om jag får avslöja något,men om man säger så här! tänk på ring klockor?

Hej hej så länge!!!!

Dagens visdomsord:glöm inte att ladda din elrulle,och speciellt inte på platser där det inte passerar så mycket folk?

Kommentarer
Postat av: pia

tittar bara in och lämnar en bamsekram till dej:-)

2007-10-28 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0