Leo di Caprio

Hej vänner!

Känner mig utjagad ur mitt eget vardagsrum, Iofs är det väl lika bra det - ommöblering behöver inte ha en fet kille i rullstol... så djävla fet är jag väl inte iofs... som sitter där o stör. Som sagt: möblering i toppklass. Det ser inte klokt ut nu - men det blir nog djävligt snyggt sen. Annorlunda. Om man säger så här: ordet intressant är nog det rätta valet.

De som håller i trådarna är Queer Dogs ständiga tamburin-fluff Nille och medhjälplig är gitarrist Totte, även om han mest varit distraherad av allra sista avsnittet av Sopranos, och nu har det dumt nog kommit en Leonardo di Caprio film på TV, som Totte försäkrar att han endast är intresserad av pga handlingen. Namnet på bandet är inte heller bevis på att Totte skulle ha nån speciell läggning, försäkrar han.

Har haft min syster med gubbe och broder här nere i Skåne, från Trollhättan och Göteborg. Vi har ju en del att stå i. Bokhyllan kommer förresten innifrån mors hus. Så om ni, som är nya för sidan inte förstått det - så har jag inte haft det så långt till min mor. Ca 30 steg. Eller 4 benspratt med rullstolen. Jag får väl återgå och se hur det här slutar... ommöbleringen... förhoppningsvis inte lika abrupt som sista avsnittet av Sopranos.

Vi hörs!

Dagens visdomsord: Kolla inte på 6:an, för det är reklamavbrott hela tiden. Och Leonardo-filmer blir svåra att få handling i.

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej, Mange!
Här är allt bra. Tänker ofta på dig. Tyvärr räcker inte alltid min tid till.
Jag hör snart av mig så att vi kan ses!
Många kramar från Mats

2007-10-24 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0