Pekka

Hej vänner!

Som jag sade förra veckan (för att ha varit en vecka så har tiden gått djävligt fort) - den här veckan har rullat och höjdpunkten var i torsdags - då vi spelade utomhus i ett mysigt tält vid en cykelaffär - än en gång: tack, Dan. Tyvärr var det inte så mycket folk, men vad gör det? Vi börjar bli bäst. Tar nog inte speciellt lång tid innan vi får skivkontrakt. Nu har vi gjort en dunderhit.

I fredags fick jag oväntat besök av moster Ingrid. Kul.
Redan nu kommer dagens visdomsord:
Sträcker du ut din hand - sparka inte bort skorna.

Min bror är på besök. Det är också kul. Nu kommer dagens varning:
Köp aldrig för mycket rökt korv när dina brödrar är på besök. Då rekommenderar jag lantcharks marknadskorv, vitlök, gudomligt äcklig!

Jag höll ju på att glömma: jag har fått min kyl&frys och tvättmaskin samt torktumlare i veckan. Börjar känna mig som en vitvaru-snobb. Dessvärre är inte torktumlaren inkopplad ännu, men det kommer ske nästa vecka. Har även skaffat mig en bubbelvattenmaskin.

Vi var även på minnesgudstjänst till ära för min kära mor. Tiden går så fort. Det är över tre månader sen, och det känns hårt.

Jag hoppas ni får en intressant vecka. För det kommer jag med all säkerhet att få.


Kram


Mange


P.S.


Totte vill även hylla Landskrona Falcons för en bra insats mot Mullsjö ikväll - de vann med 8-5. Särskilt kul med tanke på att Tottes släkt är från Mullsjö-trakten.


D.S.


Kommentarer
Postat av: Brorsson

Hej Mange

2007-11-07 @ 10:58:47
URL: http://www.nogg.se/zinkensdamm
Postat av: Brorsson

Hej Mange

2007-11-07 @ 10:58:54
URL: http://www.nogg.se/zinkensdamm
Postat av: Brorsson

Hej Mange

2007-11-07 @ 10:59:07
URL: http://www.nogg.se/zinkensdamm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0