Mange mellan Lolo x 2

Hej mina vänner!

Idag har det nästan varit varmare än igår. Visst har jag varit ute med elmopeden, och varit ute och gått med rullatorn, men annars har mesta delen av min tid gått åt att vara inomhus. Just nu känns det som om jag vill vara ensam, jag tycker det är jätteskönt att bara vara inomhus, där man kan vara som man känner, utan nån påklistrad min. För tillfället känns det jättejobbigt, eftersom som jag tidigare berättat, min älskade mamma är i huset rakt över. Att vara så nära, men ändå långt ifrån - är skitjobbigt. Men då får man försöka tänka positivt, som t.ex. genom att damma sin älgsamling. Tröttnade efter 114 älgar, hade minst lika många kvar, och då hade jag bara tagit de som var lätta.

Min kompis, musikproducent-Jerry, var här igår, och försökte lära mig lite om mitt musikprogram på datorn. Kanske klarar jag av det till slut, han kanske får komma 100 ggr, men då kanske det sitter. Iaf hade vi en trevlig kaffestund. Tiden idag har som sagt gått mest till att tänka, har även tränat en hel del - 100 situps * 2, och andra rörelser som jag har fått av sjukgymnastiken, typ att lägga händerna i knät, och ta åt dem på sidan, vilket som för en fullt frisk människa verkar jättelöjligt, är för mig ett helt företag. Ska till sjukgymnasten i Lund imorgon. Just nu har jag tittat på en dokumentär om Lolo Ferrari, om man säger så här: hon hade iaf stora bröst.

Hörs imorgon!

Dagens visdomsord:
Ät inte upp din grannes middag.


Tottes funderare:

Vad är Guds mening med allergier?

Mange har redan ett svar: Gud är inte rättvis.

Nicke Lilltrolls visdomsord:
Kasta inte kniv i gummibåt, för då får du ro som fan.


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag ringde inte ikväll,visste att du titta på tv:-)Slår en pling senare idag...innan jag får värmeslag så jag vet va vi snackar om....NattiNatti
Gillade rea visaord

2007-06-11 @ 00:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0