Grannprat

Hej vänner!

Åter en ny vecka. Det är så jävla varmt ute, och jag har så förbannat ont. Var på smärtcentrum i Lund imorse, fick lite nya rörelser att utföra. Jag var helt slut efteråt. När jag kom hem hade äntligen mina recept på smärtstillande kommit, så jag åkte in på apoteket - men jag fick inte ut allt, eftersom läkaren hade glömt att signera det. Kul, va?

Biståndshandläggaren var här idag. De följer bara lagen, men som vårdtagare tycker jag inte att det är rätt alltid. Men det är bara att gilla läget, tyvärr.

Ni kanske är lite små-intresserade av hur Mange ser ut i sin nya look. Därför kommer jag i den här fotoserien utföra vissa poser. För känsliga tittare, så kommer jag även att ha brynja på ett foto.

Dagens visdomsord:
Ta inte rakvatten som munskölj.

Vi hörs imorrn.

P.S. Så här ser jag ut nu (utan skägg, och med Giorgio Armani-brillor):

image7

Jag är fortfarande singel! DS.




Kommentarer
Postat av: tova&Lóvisas mamma

Definitivt bättre! Keep on shaving!
//Mahlin

2007-06-11 @ 22:05:01
URL: http://tovalovisa.blogg.se
Postat av: Jeppsson

Vilken tuff bild! Så ser en riktig popstjärna ut.

2007-06-12 @ 12:57:54
Postat av: Madeleine

Den nya looken klär dig! Och med tanke på väderleken skulle man minst sagt kunna tro att det är en sorts överlevnadsstrategi. ...det där med att ta bort...

2007-06-12 @ 18:24:01
Postat av: Nicke Lilltroll

Om du binder fast en smörad brödskiva på ryggen av en katt, och släpper dem från hög höjd - vad kommer då att hända?

2007-06-12 @ 19:35:54
Postat av: Cecilia Northon

Vad sexig du blev lilla ponken!!!
Skägget passar inte en rockare som du,Det e ju inte roligt att äta med hår i munnen....
Tacka vet jag sondmatning.
Puss på dig till vi ses på stranden
med eller utan tröja.

2007-06-18 @ 18:56:51
Postat av: Törstige Torsten

Hej Mange!!!
Jag har en fråga till dig.
Var det du eller din bror som trollade så roligt på Dammhagskolan för många år sedan???
Har länge undrat över detta.
Kram och puss på trolleriröret.
Torsten....

2007-06-28 @ 09:49:08
Postat av: A

Hej

2007-07-23 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0