En sjuk Mange

Hej vänner! Är sjuk idag. Har ont i hela kroppen, värken går högre och högre upp - kan knappt röra mig. Jag har anställt Totte som redaktör, och dikterar från min säng. Nille kontrollerar så att Totte skriver rätt.


Idag blir det ingen speciell blogg, men till Tova & Lovisas mamma vill jag säga att jag kommer tillbaka till hösten. Du får gärna ge mig privatlektioner i sång, för du sjunger gudomligt. Har pratat med doktorn idag, och fått utökat mina tabletter. Det är helvete att vara människa - och speciellt en sjuk sådan. Trots att det är 27 grader varmt, fryser jag som om jag vore i Alaska, med -40.


Sköt om er, kära vänner. Hoppas jag mår bättre imorgon.


P.S. Är det nån som läser detta som är cirka 20 år, så söker Totte en flickvän. Det var Nille som gjorde detta tillägg efter att Totte gått.


D.S..


Kommentarer
Postat av: Tova & Lovisas mamma

Tack för komplimangen, det värmer!
Hoppas du kryar på dig snart...
Kram Mahlin

2007-06-07 @ 22:21:02
URL: http://tovalovisa.blogg.se
Postat av: Stefan H

Kan bara säga krya på dig - och keep up the good work.
En före detta granne....

2007-06-07 @ 22:38:53
Postat av: pia

Som du vet så är jag för gammal för tottar men jag skickar dej en värmande kram och ringer i morgon:-)

2007-06-08 @ 00:39:00
Postat av: Kjell med familj

Jasså du har insjuknat igen,Det är bara att käka medecin så att du frisknar till,hoppas att inte det var sjukhussjukan du fått....
Krya på dig så hörs vi av
PS!! Skomagaren satte tofflan och gick sin väg....

2007-06-08 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0