0,1% fett

Hej vänner

Hoppas ni har haft en riktigt skön helg. Själv har inte min helg varit så djävla munter. Min kära moder blir bara sämre och sämre, men man får ta läget som det är, och flickorna som är där gör ett jättejobb. Mitt humör är väl inte det allra bästa, men det får vi skylla på läget. Om man ska prata om nåt positivt, så blev jag jätteglad över att jag fick ett sms från Jeppson. Har även fått ett par telefonsamtal med hesa kvinnoröster som sagt att "vi vill ha din kropp", och då kommer man outsökt att tänka på den gången när man spelade på Seglarpaviljongen med min kompis Lättyoghurt 0,1% fett. Vi hade spelat klart, och stod och pratade med min syster och hennes kompisar, och skulle ta upp min cigarettask, och fick ett par kvinnliga tanga-trosor i handen. Min syster och hennes kompisar tyckte det var äckligt, det höll jag med om, så jag slängde trosorna i papperskorgen. På kvällen när jag kom hem ringde en tjej som frågade mig om jag haft nytta av hennes trosor. Jag undrade om det var ett sjukt skämt, annars borde hon ta kontakt med psyk.

Jag lovade er bantartips, och ska ni följa med i MT-metoden (Mange Tack) så ger jag er en dag till att ladda upp, för ni kanske inte hann handla alger och tarmX i hälsokostaffären i helgen. Jag är inte säker på vad jag ska rekommendera för recept, det ni kan räkna med i alla fall att det blir något med ordet Mange.

Ha det bra, vi hörs imorgon.

Dagens visdomsord:
Ät inte upp din hunds mat.

Kommentarer
Postat av: Stefan H

Det måste vara något med rosa - varje dag hamnar man på denna sidan....
Hur som helst har inget vettigt att säga mer än att nästa helg blir nog bättre... Sill, Nubbe, skräniga grannar ja du vet.
vi hörs

2007-06-18 @ 17:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0