GOD JUL O GOTT NYTT ÅR

HEJ MINA VÄNNER!

DET SISTA HALVÅRET HAR VARIT SVINSVÅRT! OCH DÄRFÖR HAR JAG EJ UPPDARERAT BLOGGEN SÅ OFTA SOM JAG HADE ÖNSKAT,DETTA BEROENDE PÅ ATT JAG MÅTT DÅLIGT PGA MIN KÄRA MORS BORTGÅNG OCH ATT MIN VÄRK TYVÄRR HAR TILLTAGIT SAMT DEN FRÄMSTA ANLEDNINGEN,ATT JAG KÖRT ÖVER MITT MODEM ETT ANTAL GÅNGER SÅ ATT SKÄRMEN BLIVIT SVART. JAG HOPPAS ATT DET SKALL BLI LITE BÄTTRE NÄSTA ÅR SÅ ATT MIN SIDA UPPDATERAS OFTARE. JAG KOMMER TILLBAKA MED NYA INLÄGG TILL NÄSTA ÅR OCH VILL UNDER TIDEN PASSA PÅ ATT ÖNSKA ALLA .
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR

VARMA JULKRAMAR/MANGE


Kommentarer
Postat av: pia

God Jul på dej vännen...kram

2007-12-23 @ 17:58:25
Postat av: Svåger

God Jul Mange o på återhörande/seende =)

2007-12-23 @ 20:22:24
URL: http://donmarty.blogg.se
Postat av: Margareta och Göran/Sundsgården

God fortsättning och gott nytt år, ses vi kanske till februarikursen?

2007-12-27 @ 17:35:33
Postat av: grannfrun på nr 11

Hej Mange och gott nytt år på dig själv! Tack för hjälpen med tidningarna! Tryggt med en granne som du!

2007-12-30 @ 23:11:55
Postat av: Svåger'n

Hej Mange...Gott Nytt År!!!

Ha det gott o vi höres....kanske redan innan året e slut...nu drar vi mot stugan =)

2007-12-31 @ 14:35:13
Postat av: Åse

Hallå där!

Vill bara önska dig en god fortsättning på det nya året och jag hoppas att allt är bra med dig.

2008-01-01 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0