Magnusar

Hallå allihopa!

Dags för ett litet inlägg. Jag har i söndags avslutat min Magnus-dag. Här var Magnusar överallt. T.o.m. lyckades en Magnus få plats i mitt kylskåp, och det är inte stort. Jag tycker att Magnusar är ett underrepresenterat folkslag, och därför vill jag starta en MAGNUS-klubb. Är ni intresserade, gå med i min förening - det enda kravet är att ni måste ha nån anknytning till Magnus. Ni kan ha en kusin som heter Magnus, att er pappa sa att nu gör vi en Magnus under akten, och så blev det kanske en liten Therese. Främsta målet i klubben är att ha roligt! Lite supe-fester, ett par ggr om året. Lite tidningsutskick. Ska naturligtvis heta "Magnus-bladet". Finns intresse, så hör gärna av er, så tar jag kontakt med er.

Skall till sadistfarbrorn imorgon, men han är egentligen ganska trevlig, för han heter faktiskt Magnus. Alltså jag ska till tandläkaren Magnus. Just när det känns jobbigt tycker jag att alla skulle kunna ta fram en liten Magnus, för att det ska kännas lättare.

Ha det bra tills vi hörs nästa gång!

Dagens visdomsord: En Magnus står aldrig ensam. Det väntar alltid en annan Magnus runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0