Böghund

Hej vänner!

Inte för att jag har något speciellt nytt att komma med, men jag tyckte att det var på tiden att jag gav ett livstecken ifrån mig. Jag lever! Mår inte speciellt bra, jo bra mår jag, men själva situationen är skitjobbig, efter min mors bortgång. Hus som behöver tömmas, minnen som kommer upp, etc, etc.

Nu till nåt lite roligare; var på grillfest i lördags. Jättekul. Grannarna har bytat byxor med varandra. Super! Nä, skämt åsido, det gjorde dom. Det var alltså jättekul. Hade smygpremiär på mitt nya musikaliska projekt, Broder M and the Queer Dogs (Böghundarna). Det blev så mycket jubel av 28 pers. att polisen kom ut till lilla Råga Hörstad. 3 st. bilar, för de trodde vi hade haft jordbävning på festen

Ha det så kul, tills jag skriver nästa gång! Lägger en liten länk till min musiksida, så kan ni lyssna på den nya låten, som är en högst amatörmässig ljudupptagning, men som ger er en liten aning om vart det nya projektet är på väg. Klicka på låten "Mangeland". Förhoppningsvis leder följande länk också er rätt.

http://www.allears.se/ViewBand.aspx?name=Mange+Tack+feat.+Queer+Dogs&song=f74f721d-61e1-4696-b109-94c26cc30456

Dagens visdomsord:
Klia inte för mycket på dina myggbett.

Ha det gott

Mange

Kommentarer
Postat av: Sandra (i det lilla gula huset)

Och jag var där och fick höra er live!
Ni fick stående ovationer! Grymt!

2007-08-15 @ 19:53:28
Postat av: pia

Det låter underbart roligt,själv var jag i byn som gud glömde och d Mange gör jag aldrig om.kram Pia

2007-08-19 @ 20:34:30
Postat av: syrran

kom inga polisbilar när ska du sluta drömma hohooh

2007-09-12 @ 12:36:10
Postat av: syrran

bögigt

2007-11-04 @ 18:06:46
Postat av: syrran

mange knulla mej

2007-11-07 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0