Jeppson

Hej vänner!

Jag var på bröllop i helgen. Skitkul. Det visade sig även att en av gästerna var en av Landskronas i särklass bästa gitarrister (Jeppson) - Jeppson vill inte erkänna det själv. Sen var där en mycket bra sångerska också. Spriten flödade. Rullstolen gjorde sig inte i terrängen direkt. Krängde hjulet, åkte in bland nällorna. Så idag är jag väldigt mör. Om man säger så här: Jag känner mig som en fiskbulle i buljong som har surnat (alltså mår jag riktigt bra). Har fått nya medlemmar till min klubb, 4 st, närmare bestämt.

Var ute och körde idag i byn, och kände mig väldigt lycklig - för jag hade mina nya lila regnbyxor på. Inte fan regnade det inte!

Skriver snart igen, mina vänner.

Hejhej!

P.S.

Dagens visdomsord: Om du ändå tänker trilla och smutsa ner dina kläder är det onödigt att tvätta dem från början.

Ha det bäst!

P.P.S.

Jag har haft min första repning med Broder M & The Queer Dogs - mycket lovande!

Mange


Kommentarer
Postat av: pia

Undrar om du var på de brölloppet som jag hade målat glas till brudparen?kram jag ringer i morgon

2007-09-03 @ 21:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0