GLAD

Hej vänner!

Det blev ett oplanerat avbrott i mitt bloggande? Jag lyckades med konststycket att köra över mitt bredband med rullstolen,kul va. Nu förstår jag bättre dom som inte kan vara ifrån datorn.

Annars har dom senaste två veckorna mest präglats av att drottningen av rågahörstad har varit på besök. I skrivande stund har hon varit borta i sex timmar, då Susan har hämtat henne.,jag är självklart ledsen att hon inte är här,men jätteglad att hon har fått det så bra,Susan har verkligen gjort ett jättebra arbete med världens bästa hund(fast jag kan nog också ta åt mig en del av resultatet).
Jag får skriva mer en annan dag,har tyvär aldeles för mycket värk ikväll
sköt om er så hörs vi en annan dag.

Dagens visdomsord: Glöm inte sätta på ugnen om du ska använda den.DS

Kommentarer
Postat av: Totte

kul o se att du skriver själv ibland!

2007-09-25 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0