CAROLA HÄGGKVIST

Hej vänner!

Denna helgen har varit kul,jag har bakat och bakat och bakat eftersom jag har fått ny ugn(inbyggd)
Carola fyllde 41år  men hon hörde aldrig av sig så jag fick fira min egen födelsedag istället,har egentligen slutat fira min födelsedag då jag tycker namnsdagen är mycket roligare, dels för att alla Magnusar kan umgås och dels för att alla får presenter,men nästa år nollar jag o då jävlar ska jag ha supeparty.

Min kära hund Ronja kommer att vara här i två veckor eftersom Susan o Hasse som har haft henne sedan jag blev opererad(maj06) har åkt till Turkiet(Susan hade gärnat packat ner Ronja i bagaget)för hon hade väldig seperationsångest.Vi har rullat ut Så Ronja fick märka ut sitt revir igen så alla vet att fröken Forslid åter är drottning i byn(tror hon i allafal)

Broder M and the Queer dogs Låter riktigt bra(bättre än jag hade trott).Jag har definitivt inte tvivlat på Daniel,Totte Nilles kompetens, snarare min egen,men det här kommer att bli riktigt bra,det är jag helt säker på.Snart kommer vår första spelning att vara ett faktum.

Tack för idag och glöm inte att krama din granne.

Dagens visdomsord: Ta långbyxor och långärmad tröja på dig när du gär ut,för myggen sticks fortfarande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0