BÄRGNINGSBILEN HASSE

Hej vänner!

Har idag varit hos Drottning Ronjas residens nere vid havet, jag tog elrullen så jag kunde hänga med på hennes runda (djävlar vad den hunden kan springa) och då får man utgå från att dels blir hon snart tolv och dels att min elrulle går i tjugo kilometer per timme, jag hade ingen chans att hänga på henne. Hon undrade var jag tog vägen,  så hon sprang tillbaka, jag hade fastnat i sanden? Tur att bärgningsbilen Hasse var i närheten. Susan hade gjort sin mumsiga spaghetti med köttfärssås så eftermiddagen kunde inte varit bättre.

Nu är det 100% klart med spelningen på Seglaren, det är nog många (hoppas jag) som blir överraskade. 12 okt kl 20 drar vi igång, mer information och dagsform får ni om ni läser min blogg.
Nu kallar sängen på mig:

Ha en bra måndag / MANGE

Dagens visdomsord: Fastna inte i sanden med elrullen, för då blir den sandig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0