Totte skriver å Manges vägnar

image11

Hej

Jag som skriver Manges blogg ikväll heter Torsten Gunnehill - kallas i vanlig folkmun för "Totte" - och är granne och god vän till Magnus. Ibland är det jag som skriver inläggen när Mange dikterar. Herr Forslid bad mig på egen hand skriva detta blogginlägg åt honom.

Jag har blivit tillsagd att meddela er alla läsare att Manges dator "havererat", och det är därför han inte skriver lika ofta numera. För bara en liten stund sedan föll även hans nya modem till marken, och det verkar dessvärre som om även detta nu gått sönder. Fallet ska undersökas vidare under morgondagen.

Jag vill även ta tillfället i akt att bjuda in er alla till Seglarpaviljongen i Landskrona, på fredag den 12 okt, kl. 20.00. Då har nämligen Skånes nya stora musikprojekt officiell premiär; Broder M & the Queer Dogs. Jag är själv gitarrist i Queer Dogs, och som bandmedlem vill jag här passa på att offentligt tacka Mange för att han valde att samarbeta med oss - annars lär det aldrig ha blivit något av vårt band.


Tack ska ni ha.


- Totte


Kommentarer
Postat av: Mats

Hallå, MangeTack!!
Jag vet inte om jag kommer på fredag. Vi får se.
Ha det bra. Vi hörs!

Mvh Mats

2007-10-09 @ 22:08:08
Postat av: Jeppsson

Jag kommer med 100 procents säkerhet.
Mange Rocks!

2007-10-10 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0