Svin-impad

Hej allihopa!

Jag är egentligen deppad, men för tillfället är jag skitglad - för Nicke Lilltroll har gjort ett linne och en t-shirt och broderat Mange-gubben mitt på. Jag är svin-impad!

Nu åter till gårdagens text, naturligtvis handlar det om min nya dörr. Min gamla var 80 cm och den nya är 130, och naturligtvis handlar det om min elmoped. Okej, det är elmobilernas amerikanare, så helt fel var du inte, klasskompisen till min syster.

Så nu känner jag att jag måste ut och ragga brudar, för de kan inte säga nej till den här snygga Mange-looken. Bild kommer imorgon, måste hitta en skön pose också.

Dagens visdomsord:
Man måste ha nål och tråd för att sy.

Nickes funderare:
Spöken kan gå genom dörrar och väggar, men varför ramlar de inte igenom golvet?

Tottes bubblare:
Varför längtar man efter jordgubbar ett helt år, för att sedan föräta sig på dem efter 10 min, vid första plockningstillfället?

Snygge, bantade Mange-tvättbrädemage!

image9


Kommentarer
Postat av: Serviceresor

Service resor hälsar :-) alltid trevligt när du ringer! Din positiva inställning förgyller vår dag*

2007-06-14 @ 07:58:46
Postat av: Stefan H

Ännu en hälsning... Vill bara passa på & säga att just nu finns där bara två Bloggar från popstjärnor värda att läsa - Din och Per Gessles (hmm undrar vad han kunnat göra åt din senaste text???)
Ja, ha det gott så ses och hörs vi...

2007-06-14 @ 11:18:59
Postat av: Gunilla

Oj!! Jag blev så upphetsad av att få se en sådan mave.
Hur har du kunnat gått ner så mycket i vikt??
Jag blir avundsjuk att du har finare mage än vad jag har.
Min matchvikt är 150 kg...

2007-06-16 @ 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0