Röd gymnastikmatta

Hej mina vänner!
I dag fortsätter manges bantarskola!

Igårdagens bantarskola tog jag upp hur viktigt det är att tömma tarmen,och hur viktigt det är att äta många mål om dagen,det är även bra att tugga alger för då hindrar man kroppen att ta upp onödiga gifter, det är även viktigt att man följer11 tim regeln dvs att det får inte gå mer än 11 tim mellan sista måltiden och första så glöm nu det här tramset att man inte får äta efter kl 18.

Det är även viktigt att man tränar,jag som sitter i rullstol brukar göra min träning på min gymnastikmatta
100 sittups delat på fyra på morgonen och lika många på kvällen. Bäckenlyft är en annan bra övning,glöm bara inte att knipa ordentlig när ni lyfter rumpan från marken. Fortsättning följer i morgon

Dagens visdomsord: Tvätta gärna dina sedlar i tvättmaskinen men torktumla dom INTE.

Ha det,vi hörs imorgon,då har jag varit på derby mellan Råå o Fortuna i div5 och ni kommer att få en detajleradredovisning av matchen.

Kommentarer
Postat av: netta

du e mästerlig

2007-06-20 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0