Hobbyfärg

HEJ VÄNNER!
Nu stundar snart midsommar så vi väntar med lunch o middagstipsen tills måndag.
I dag har jag varit och shoppat med Magdalena på Center syd, det blev några linnen och lite t-shirts, bra nu i sommartider, jag får inte glömma att berätta att det blev även ett par gummitofflor, tyvärr inte rosa men jag kan ju låtsas. Väl hemma så har jag i stort sett bara talat i telefon, samt gett mig ut i regnet för att hälsa på min mor tvärs över gatan. Radion har gått varm i bakgrunden då jag lyssnat på sporten, det blev iaf ett poäng till randigt(bättre än inget).

Jag hoppas att ni får en riktigt skön midsommar o ta det nu lugnt med mineralvattnet. Själv tänkte jag ta det lugnt, men det har jag sagt i tjugo års tid,och det har brukat sluta i framstupat sidoläge, kan se om jag kan ändra på det i år. Eftersom det är helg håller jag bloggstångt fram till söndagkväll.
Än en gång GLAD MIDSOMMAR!!!!!!

Dagens visdomsord: Glöm inte att sätta i papper till printern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0