Lyckad invignings-halvfest på Relaxavdelning Pink

Totte rapporterar:

Igår, den 1 mars invigdes äntligen Broder M & Queer Dogs relaxavdelning som är en del av deras framtida studio/replokal - på okänd plats. Relaxavdelningen inklusive sin bar är alltså nu efter mycket blod, svett och tårar färdigställd. Eftersom bara halva "Studio Pink"-projektet är klart, var det bara en halvfest, vilket innebar att det var i ganska liten skala. Nedan följer ett antal fotografier som jag tog under kvällen:


image13

Mr. Carlsson (bandets officiella chaufför) softar, medan Nicke Lilltroll (rytmsektion) står som bartender.

image14

Hubert Fisk (bandets officiella maskot) övervakar festen, som nu är igång.

image15

Bonnie Hund och Sara (gitarr).

image16

Salud!

image17

Kärleksgurun Mange tillsammans med Hårdrocks-Stefan och Bonnie Hund.

Kommentarer
Postat av: Andree

Tackar för en lyckad kväll. Ledsen för dina tossingar. Min blogg är:
http://andree80.blogg.se

2008-03-02 @ 21:55:47
URL: http://andree80.blogg.se
Postat av: Sandra

Ah, trist att jag inte kunde vara med igår, ni verkar ha haft det roligt! :) Hoppas jag får komma på "hel-fest" när det blir aktuellt... ;)
Kram /Sandra

2008-03-02 @ 22:20:34
URL: http://sandramnyman.blogg.se
Postat av: Jerry

Tjo Mange! Verkar ju ha varit ett riktigt najs partaj... ;)

2008-03-03 @ 21:06:06
Postat av: pia

Fullt ös ser det ut som,mitt huvud värker bara av att se all sprit..ha det så bra .kram pia

2008-03-04 @ 11:07:23
Postat av: Folke Fläns Stig Storhues Fassa

Vilken stjärna!! Dricker grogg med sugrör!!!

Men full blir man iallafall eller hur Trollkarlen??

Det kunde du inte göra på Malmqvists Livs Ha Ha!!

Lycka till med era spelningar,Jag å frugan håller tummarna.

2008-08-24 @ 18:39:33
Postat av: Jenny med hunden

Fy skäms sitta med uppknäppt skjorta och sutta på ett sugrör,Jag blir avundsjuk för att du får suga på röret när inte jag får suga på det röret jag vill suga på.

Glöm inte min födelsedag den 5 september......

2008-08-30 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0