lägesrapport

Hejhej!

Här kommer lite nya uppgifter med Mange-anknytning. Mange har sagt till mig att han inte känner för att skriva, och bad mig istället komponera några rader.

Vad har hänt sen förra inlägget undrar ni naturligtvis?

Jo, arbetet med Studio Pink har fortsatt. Räcket bredvid trappan har satts upp igen, och målats om i svart. Ett antal nya affischer hänger nu på väggarna. Dessutom har en subwoofer med 5.1-ljud installerats i baren, med de övriga 5 högtalarna utspridda i rummet. Jag kan personligen intyga att det är mycket skön bas. Särskilt på "Under the milkyway" med The Church (speciellt om man ställer in på "arena"-sound).

Bonnie Hund är ju numera också som ni kanske har hört Manges nya sambo. Bonnie är en mycket trevlig och gullig hund, även om hon har lite svårt att lyda ibland - och hennes intelligensnivå ibland kanske är lite tveksam. Hon gillar motion, och är ute mycket. Diverse Mange-grannar hjälper honom att rasta henne om dagarna, mest pga att Mange nyligen bröt två tår (om ni inte har hört det), när han föll ner för trappan.

Annars är det väl en hel del tomtespelande som gäller för Manges del, samt diverse samtal och besök från bekanta. Jag avslutar inlägget med en bild på Bonnie Hund.

Hejhej!

- Totte

image18 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0