AJAJAJ

HEL ALLA LÄSARE!

IGÅR VAR JAG MED OM MIN FÖRSTA AKUPUNKTUR!INGEN KUL ERFARENHET PÅ MIN ÄRA.
JAG HAR I OCH FÖR SIG INTE MOT SMÄRTA,MEN DÅ I FORMER SOM JAG SJÄLV VÄLJER,TYP PISKRAPP
MEN DÅ KAN MAN AVBRYTA NÄR DET INTE KÄNNS OK,SÅVIDA UTÖVERSKAN INTE VILL GE IGEN FÖR ALLA BRUSTNA FÖRHÅLLANDE. ATT HA ETT ANTAL NÅLAR INSTUCKNA I KROPPEN VAR INGET FÖR MIG,MEN HJÄLPER DET E DET VÄRT DET,JUST NU HÅLLER JAG MED LENA PH NÄR HON SJUNGER"ONT,DET GÖR ONT,DET GÖR ONT".

EFTERSOM DET FORTFARANDE KÄNNS RÄTT REJÄLT,SLUTAR JAG HÄRMED FÖR IDAG,MEN KOMMER ÅTER IMORGON,OCH DÅ ÄR DET ÅTER DAGS FÖR RULLSTOLSDOKTORN O HUBERT ATT SVARA PÅ ERA FRÅGOR.
JAG SKA AVSLUTA DAGENS BLOGG MED DAGENS VISDOMSORD SOM ÄR FÖRKNIPPAD MED EN HÄNDELSE JAG RÅKADE UT FÖR FÖR NÅGRA MÅNADER SEDAN

DAGENS VISDOMSORD:

OM NÅGON KOMMER FÖR ATT GRÅTA OCH UNDRA VAD SOM BLEV FEL
ÄR DET BARA FÖR ATT RENSA SITT EGET SAMVETE OCH INGET ANNAT.

KRAM / MANGE

Kommentarer
Postat av: 'p'

Hej alla rosa, rutiga och ljusblå!!!!

Eftersom jag var med om samma händelse som dagens ordspråk syftar på så gör jag nu en 'Bill och Bull' , dvs beskriver samma sak med andra
ord........................

Retorisk variant:

-Den som gråter skall du ta på allvar.

Det kan vara ditt fel eller så är det din vän..

Utgå från att den gråtande är eller VILL bli din vän och hjälp henne / honom att bli glad igen..

Vad detta leder till beror på personens syften;

-OM det är din vän eller inte; Om personen ÄR självisk eller osjälvisk och hur han / hon beter sig i fortsättningen............................

Rak från hjärtat:

Den som bara kommer för att få egenfrid och sedan bara försvinner spårlöst igen kan hoppa och skita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // p.

2008-01-09 @ 15:19:37
Postat av: Anonym

hej bror försöker få tag i dig e så glad idag vill dela
det med dig ...läser du detta kan du ringa annars försöker jag senare ....
/lillsyrran

2008-01-09 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0