Besam

Hej vänner!

Jag har precis avslutat ännu en bra repa med Queer Dogs, det kommer att bli mycket roligt att möta publikens reaktioner när vi väl kommer ut o spelar, det låter bra men naket precis som jag tycker ett punkband ska låta. Vi har fått en ny medlem i Sara och jag tyckte hon gjorde ett bra intryck.

Jag åt lunch med min kompis Jim idag och det var trevligt, maten var helt ok, bruna bönor o fläsk (tur att man tvättar själv).

Jag skall äntligen få min dörröppnare som jag väntat på i ett halvt år, folk som har skyllt på andra, ordrar som har försvunnit etc, men nu äntligen ska den dyka upp under fredagen (misstänker att jag kommer att öppna o stänga dörren så många gånger att batteriet i fjärisen tar slut).

Skall krypa i säng nu, sätter väl på tvn (på väggen vid sänggaveln) ett tag, jag har ju canal+ och dom visar ju sport (kroppskrypning) efter midnatt.

Ha det så bra så hörs vi efter helgen / Mange

P.S.
Dagens visdomsord: Glöm inte bankomatkortet om du ska ta ut pengar
D.S.

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej!
Jag ser på fotboll nu:) Torino-Juventus.
Råå blev tvåa i tabellen. Jippy!!
Vi ses på onsdag!
Mvh Mats

2007-09-30 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0