Rosa = killigt

Hej, kära vänner - och välkomna till min blogg! Här kommer jag i stort sett dagligen att skriva om saker som ligger mig varmt om hjärtat. Om ni inte visste det, så har jag pga operation hållit mig borta ett tag, och jag känner att det minsta jag kan ge tillbaka till er är en liten blogg.

Varför är min bakgrund rosa? Är jag homosexuell?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!
absolut inte! Kvinns är nåt utav det bästa som finns, det är bara så att jag gillar färgerna rosa, lila, turkos, apelsingul, och har rosa byxor, rosa tröja, turkosa byxor, röda byxor, och tycker generellt att den manliga delen inte vågar stå för vad de tycker, utan är så rädda för omgivningen. Gör som jag, skit i vad andra tycker! Huvudsaken är att du mår bra.

Gör gärna era inlägg om saken, och kom gärna med tips på vad jag ska ta upp i min lilla blogg. Jag kommer avsluta varje blogg med en liten dikt - som inte rimmar! Och som beskriver lite om vad jag känner för stunden, när detta skrivs:


Just nu är jag nöjd.

Jag har köpt glass av glassbilen.

Jag har vägt mig.

Jag har gått ner.

Jag är nöjd att vädret är så fint.

Däremot är jag missnöjd att jag svettas som en swimmingpool.

Jag är nöjd att mina vänner finns.

Sköt om er! Vi hörs imorrn.


P.s . Jag har en liten fundering? varför har kontorsfolk i allmänhet smårutiga skjortor eller randiga?
varföf finns det inga barbröstade eller lättklädda brudar framför sina datorer i ett kontorslandskap? D.S


Kommentarer
Postat av: christian

För att kontorsfolk i regel är rätt tråkiga människor och därför väljer tråkiga kläder.

2007-06-01 @ 08:55:38
Postat av: Jeppsson

Mange Tack, the one and only popstar!

2007-06-01 @ 10:07:33
Postat av: Åse

Hejsan Mange!
Kul att du har börjat att blogga. Ha det bra, vi ses säkert i "Råga"
Åse o Stefan

2007-06-01 @ 10:28:59
Postat av: Zapata

Heja Mange!!!

2007-06-01 @ 12:58:40
Postat av: farornaskonung

hallå där mange, ska bli kul att titta in hos dig i den digitala världen ibland...

2007-06-01 @ 13:46:00
Postat av: Pia

Varför inte rosa med lila blommor på??kram

2007-06-01 @ 14:20:05
Postat av: Sandra

Tänkte bara titta in och säga hej och lycka till med bloggen.
/Sandra

2007-06-01 @ 16:58:54
URL: http://www.nogg.se/miranda
Postat av: svåger

skål o hej svåger
duktig du börjat med detta...skall följa det med spänning o stort intresse

2007-06-01 @ 23:20:04
Postat av: Martin Svågersson

Rosan e verkligen manligt lilla gubben ..håller med dig.
Vad gäller kontor...så finns det såna kontor..men dom är sällsynta =))

2007-06-05 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0