Tomtespel

Hej mina vänner!

Jag mår sådär, men jag kunde ju mått sämre. Jag hoppas ni mår bättre, och jag hoppas att ni har köpt alger, och tarmpreparat, för det är viktigt att tömma tarmen innan man börjar banta, för att minska risken för jojoeffekten. För allt nytt slagg läggs på det gamla, osv, osv, och till slut blir man skitfet.

Ni har nu börjat läsa en bit av MT-metoden. Konceptet är enkelt. Ät egentligen det du vill, men ät med förstånd. Byt ut de produkter som går att byta ut, och ät många gånger/dag. Det går inte att äta på morgonen, och sen skita i det förrns på kvällen. Om så du bara äter en apelsin, så är det ett mellanmål.

En annan viktig punkt är att det absolut inte får gå för fort. De här dunderkurerna man hör talas om - "tappa 5 kilo på 3 veckor" - det är bara bullshit! Du går ner dina 5 kg, men du går opp 10! Nä, följ MT-metoden rakt upp och ner, så lovar jag dig att du kommer gå ner - inte fort, men du kommer gå ner.

I början går det mer, sen mindre och mindre. Det beror ju också på hur mycket vatten man har i kroppen. Själv går jag ner ca 0,4-0,7 kg/vecka. Nu blev ni nyfikna, va? Fortsättning följer imorgon.

Dagens visdomsord:
Glöm inte att låsa ditt hus, och se till så du inte har låst huset utan att ha nyckel.

Nicke Lilltrolls funderare:
Varför köper man dubbel-ostburgare, dubbel pommes, och cola light?

Tottes bubblare:

Vad kommer hända om 6 min hemma hos Mange? ... hohoho. det börjar verka kärlek, bannemej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj Mange!
Dagens höjdpunkt är att läsa din blogg. Skitkul eftersom vi känner varandra. Kämpa på för jag vet hur det är att ha värk. Det finns bättre dagar.
T om svärmor i Råga Hörstad (Stefans mamma) har börjat att läsa.
Ha det bra. Vi hörs o ses
Åse (Stefan Hanssons fruga)

2007-06-18 @ 21:23:30
Postat av: pia

Kan jag få ett bra tips om hur man tillagar råttor??Jag har en som bor under huset som jag tänkte fånga,har jag tur så är det en hel råttfamilj så jag kan bjuda på till midsommar..
Bamse kram från råttmamman

2007-06-19 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0